Główny zakres obowiązków obejmuje:
- Pomoc Kierownikowi Działu Techniczno-Organizacyjnego w działalności administracyjnej i technicznej prowadzonej na terenie i w obiektach należącycych do Instytutu, m.in. w:
- zapewnieniu dostaw mediów i usług,
- kontroli i rozliczaniu kosztów dotyczących administrowania nieruchomościami,
- wynajmie powierzchni i współpracy z najemcami lokali,
- uzyskiwaniu zaświadczeń oraz dostarczaniu dokumentów do urzędów i instytucji,
- uzyskiwaniu ofert i udział w przygotowywaniu przetargów na obsługę i prace remontowe,
- nadzorze nad pracami remontowymi.
- Przygotowywanie pomieszczeń do zebrań i imprez okolicznościowych:
- zapewnienie napojów, poczęstunków i zamówienia cateringu.
- Pomoc w przemeblowaniach lub w przeprowadzkach pracowników na terenie biura.
- Współpraca z firmą sprzątającą i konserwatorami instalacji.
- Okazjonalne prace gospodarcze, nadawanie przesyłek kurierskich i usuwanie usterek.
Wymagania:
- Znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office,
- Posiadanie prawa jazdy kat. B i co najmniej rocznej praktyki w prowadzeniu samochodu,
- Wykształcenie min. średnie,
- Mile widziana umiejętność wykonywania drobnych prac naprawczych,
- Mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Umiejętność organizowania pracy własnej i pracy w zespole.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
- Miła i życzliwa atmosfera pracy,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą).
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
Termin składania ofert do dnia 30 września 2025 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30)
lub
prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: igik@igik.edu.pl
(z dopiskiem: nabór do Działu Techniczno-Organizacyjnego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem e-mail: mariusz.ogorek@igik.edu.pl
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfectinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem https://www.igik.edu.pl/pl/klauzula-informacyjna-rodo/