Wstęp
Instytut Geodezji i Kartografii w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony igik.edu.pl
Data publikacji i aktualizacji strony
Data publikacji strony internetowej: lipiec 2025.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: lipiec 2025.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre elementy strony nie spełniają minimalnych wymogów dla kontrastu, posiadają niski kontrast między kolorami tekstu i tła
- Niektóre obrazy, przyciski obrazu nie posiadają odpowiedniego, równoważnego tekstu alternatywnego, który przedstawia zawartość obrazu i/lub funkcję linku.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Oświadczenie sporządzone przez Robert Ślaski
- Data sporządzenia Deklaracji: lipiec 2025 roku
- Data ostatniego przeglądu Deklaracji: lipiec 2025 roku
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Robert Ślaski Dział Obsługi Informatycznej — drogą elektroniczną na adres poczty robert.slaski@igik.edu.pl lub telefonicznie +48 22 329 19 80.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Żądanie zapewnienia dostępności możesz złożyć listownie na adres:
Instytut Geodezji i Kartografii, 02-679 Warszawa, ul. Modzelewskiego 27
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje żądanie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Dane podane w zgłoszeniu będą przetwarzane przez Instytut Geodezji i Kartografii (ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa) wyłącznie w celu obsługi zgłoszeń dotyczących dostępności cyfrowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Inspektor Ochrony Danych: iod@perfectinfo.pl.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twoje żądanie o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twoje żądanie o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Instytutu:
Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii
Adres: 02-679 Warszawa, ul. Modzelewskiego 27
e-mail: igik@igik.edu.pl
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Adres siedziby: Instytut Geodezji i Kartografii, 02-679 Warszawa, ul. Modzelewskiego 27
Do siedziby Instytutu prowadzi wejście zlokalizowane od północnej strony budynku, wprost z parkingu firmowego, na który wjazd jest ograniczony automatycznym szlabanem. Na parterze znajduje się recepcja z pracownikiem ochrony obecnym na stanowisku w godzinach pracy Instytutu oraz innych firm mających swoją siedzibę w tej części budynku. Instytut ma swoją siedzibę na I i II piętrze budynku, który nie jest wyposażony w windy. Na pierwsze piętro prowadzi klatka schodowa z trzema biegami schodów, na drugie piętro prowadzą kolejne dwa biegi schodów. Klatki schodowe nie są przystosowane do wjazdu osób na wózkach inwalidzkich. Korytarze płaskie bez uskoków i progów, drzwi do pomieszczeń numerowane i oznaczone nazwą komórki organizacyjnej oraz stanowiskami pracy. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku Instytutu nie ma pętli indukcyjnej. Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. Infrastruktura budynku jest oznaczona piktogramami.