INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PEiR (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Przetwarzanie danych osobowych odbędzie się w celach:
- zawarcia, wykonywania i zakończenia umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonywania obowiązków wynikających z Kodeksu Pracy i ustawy o instytucjach badawczych oraz przepisów wykonawczych, w tym prowadzenia i archiwizacji akt osobowych, obowiązków wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnym, podatkach, wypadkach przy pracy, rachunkowości oraz z innych zobowiązań wywodzących się z obowiązujących regulacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 1 lit. b RODO),
- promowania działalności instytutu poprzez rozpowszechnianie wizerunku osób biorących udział w projektach, na podstawie wyrażonej w tym celu zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Dane będą przechowywane przez okres zatrudnienia, a następnie przez okres wskazany przez przepisy prawa. Wizerunek będzie przetwarzany do momentu cofnięcia wyrażonej w tym celu zgody lub do momentu ustania zatrudnienia.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty świadczące dla Administratora usługi na podstawie stosownych umów,
- podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy i organy państwowe),
- osoby, które zobaczą udostępnione zdjęcia,
- członkowie Rady Naukowej.
- Dane osobowe w zakresie: imię i nazwisko, stanowisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail mogą być przekazywane kontrahentom Administratora w celach realizacji zawieranych umów w ramach wypełniania obowiązków służbowych.
- Na zasadach określonych w RODO, pracownikowi przysługuje prawo do:
- dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- przenoszenia danych osobowych;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), gdy przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe, a skutkiem odmowy ich podania będzie brak możliwości realizacji stosunku pracy. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Odmowy ich podania uniemożliwi jednak realizację poszczególnych celów.
- Ze względu na fakt, iż dane mogą być udostępniane w portalach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn, informujemy, iż serwery Meta Platforms Ireland oraz LinkedIn Ireland Unlimited Company mogą znajdować się poza EOG. Szczegóły przetwarzania danych w ww. portalach, znajdują się w Politykach Prywatności dostępnych na stronach:
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATÓW DO PRACY
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
- Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NAJEMCÓW
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), a także w związku z naszą współpracą, przedstawiamy następujące informacje związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem niniejszej umowy, będą przetwarzane przez Wynajmującego w celach:
- wykonania niniejszej umowy oraz realizacji obowiązków i praw wiążących się z zawartą umową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających m. in. ustawy z dnia 26 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- utrzymywania kontaktu telefonicznego oraz mailowego w sprawach związanych z najmem lokalu, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na utrzymywaniu z Najemcą kontaktu w sprawach związanych z realizacją zawartej umowy,
- dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrony przed nimi, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obronie przysługujących Administratorowi praw.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze i w zakresie ochrony mienia na podstawie stosownych umów, a także podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy, organy państwowe).
- Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania umowy, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych przewidzianych przepisami prawa.
- Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi realizację celów wskazanych w pkt 3, w tym zawarcie umowy najmu.
- Na zasadach określonych przepisami o ochronie danych osobowych, Najemca ma prawo:
- dostępu do treści swoich danych,
- żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORGANIZOWANYCH PRZEZ INSTYTUT GEODEZJI I KARTOGRAFII
Wykonawca oświadcza, iż zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, został poinformowany przez Zamawiającego, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Instytutu Geodezji i Kartografii, a także przysługujących Wykonawcy uprawnień, może się on skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Panem Pawłem Maliszewskim, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i dokonania wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
- Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
- Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych uniemożliwi udział w postępowaniu.
- Dane osobowe Wykonawcy nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Na zasadach określonych w RODO, Wykonawcy przysługuje prawo do:
- dostępu do treści jego danych osobowych;
- żądania sprostowania danych osobowych;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- żądania usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW FANPAGE’A W PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWYM FACEBOOK
Zgodnie z Rozporządzeniem PEiR (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, przekazujemy informacje na temat przetwarzania danych osobowych Użytkowników naszego fanpage’a:
Administratorem danych osobowych udostępnionych podczas korzystania z niniejszego profilu w portalu Facebook (dalej: „fanpage”) jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, nr tel.: + 48 22 329 19 00, adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
Administrator przetwarza dane osób, które pozostawiły na fanpage’u jakikolwiek ślad, np.: poprzez kliknięcie ikon: „Lubię to”, „Obserwowanie”, „Udostępnij” lub też poprzez pozostawienie komentarza.Państwa dane są przetwarzane w zakresie podstawowych danych identyfikacyjnych (imię i nazwisko) oraz w zakresie opublikowanym przez Państwa na własnym profilu w portalu Facebook.
Dane osobowe są przetwarzane w celach:
- prowadzenia fanpage’a na warunkach i zasadach określonych przez Meta Platforms Ireland Limited oraz informowania za jego pośrednictwem o działalności IGiK i organizowanych wydarzeniach,
- komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności portalu Facebook (komentarze, chat),
- prowadzenia analiz funkcjonowania, popularności i sposobu korzystania z fanpage’a, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Jakakolwiek aktywność pozostawiająca na naszym fanpage’u Państwa dane jest dobrowolna. Użytkownicy decydują, do jakich danych będziemy mieli dostęp, poprzez zastosowanie odpowiednich ustawień prywatności osobistych profilów.
Administrator może uzyskać anonimowe dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających fanpage za pomocą funkcji „Facebook Insights” udostępnionej przez Facebook stosownie do niepodlegających zmianie warunków korzystania. Dane te są gromadzone za pomocą plików cookie, z których każdy zawiera niepowtarzalny kod użytkownika. Pliki cookie są zapisywane przez Facebooka na twardym dysku komputera lub innym nośniku osób odwiedzających fanpage. Pliki cookie aktywne są przez dwa lata. Kod użytkownika, który można powiązać z danymi połączenia użytkowników zarejestrowanych na Facebooku, zostaje pobrany i przetworzony w chwili otwarcia fanpage’a.
Odbiorcami Państwa danych osobowych są inni użytkownicy fanpage’a.
Administrator nie przekazuje Państwa danych poza teren UE ani do organizacji międzynarodowych, z zastrzeżeniem ponadnarodowego charakteru przepływu danych w ramach portalu Facebook, z zastosowaniem używanych przez Meta Platforms Ireland Limited klauzul umownych, zatwierdzonych przez Komisję Europejską i decyzji KE stwierdzających odpowiedni stopień ochrony danych. Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane, których podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, będą przetwarzane w okresie prowadzenia fanpage’a lub do czasu złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Na zasadach określonych w RODO, przysługuje Państwu prawo do:
- dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
Powyższe informacje nie dotyczą przetwarzania Państwa danych przez administratora portalu Facebook. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przetwarzania Państwa danych przez Meta Platforms Ireland Limited, należy zapoznać się z Polityką Prywatności dostępną na stronie: https://www.facebook.com/about/privacy.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW PROFILU INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWYM LINKEDIN
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, że:
- Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, nr tel.: + 48 22 329 19 00, adres e-mail: igik@igik.edu.pl, jest Administratorem Państwa danych osobowych, udostępnionych w trakcie korzystania z profilu: https://pl.linkedin.com/company/instytut-geodezji-i-kartografii w portalu społecznościowym LinkedIn.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym mogą się Państwo skontaktować we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celach administrowania i zarządzania profilem, w tym także udzielania odpowiedzi na zamieszczane posty, komentarze i zapytania kierowane do spółki poprzez LinkedIn oraz nadzoru nad treściami publikowanymi przez użytkowników.
- Jakakolwiek aktywność pozostawiająca na naszym profilu Państwa dane osobowe jest całkowicie dobrowolna. Państwo też decydujecie, do jakich danych osobowych będziemy mieli dostęp, poprzez zastosowanie odpowiednich ustawień prywatności Państwa osobistych profili.
- Administrator może uzyskać od administratora portalu LinkedIn jako dostawcy narzędzi anonimowe dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających profil. Dane te są gromadzone za pomocą plików cookie osób odwiedzających profil. LinkedIn gromadzi i przetwarza informacje zawarte w plikach cookie w oparciu o własne postanowienia i regulaminy.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych są użytkownicy portalu LinkedIn, a także administrator tego portalu.
- Administrator nie przekazuje Państwa danych poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych, z zastrzeżeniem ponadnarodowego charakteru przepływu danych w ramach portalu LinkedIn. Podstawą takiego transferu są stosowane przez LinkedIn Ireland Unlimited Company standardowe klauzule umowne, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
- Dane osobowe, których podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, będą przetwarzane do czasu trwania tego interesu lub do czasu złożenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
- Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
- Powyższe informacje nie dotyczą przetwarzania Państwa danych osobowych przez administratora portalu LinkedIn. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przetwarzania Państwa danych przez LinkedIn należy zapoznać się z jego Polityką Prywatności, dostępną na stronie: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy?_l=pl_PL.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i innych osób przebywających na terenie objętym monitoringiem, ochrony mienia pracodawcy, a także zachowania w tajemnicy informacji, które mogłyby narazić pracodawcę na szkodę. Dane nie będą wykorzystywane do innych celów. Monitoring wizyjny polega na utrwaleniu w postaci cyfrowej obrazu transmitowanego z kamer umieszczonych na obszarze zewnętrznym oraz wewnętrznym.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa pracowników, klientów i gości oraz ochrony mienia na terenie objętym monitoringiem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w zw. z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 3 miesięcy od dnia nagrania, z wyjątkiem danych dotyczących incydentów związanych z naruszeniem bezpieczeństwa osób lub mienia albo dostępem osób nieupoważnionych. Dane te mogą być przechowywane dłużej do czasu wyjaśnienia sprawy lub zakończenia odpowiednich postępowań.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W RAMACH PRACOWNICZEJ KASY ZAPOMOGOWO-POŻYCZKOWEJ
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), informujemy, że:
- Administratorami danych osobowych są Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa oraz działająca przy Instytucie Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa. Z Administratorami można skontaktować się pod nr tel.: +48 22 329 19 00 oraz za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Przetwarzanie danych osobowych odbędzie się w celach realizacji zadań ustawowych związanych z członkostwem w KZP, w tym gromadzeniem wkładów członkowskich oraz udzielaniem pomocy materialnej w formie pożyczek lub zapomóg, a także dochodzeniem związanych z nimi praw lub roszczeń na podstawie udzielonej w tym celu zgody (art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO), a także jako obowiązek prawny ciążący na Administratorach (art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b RODO), wynikający z ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o kasach zapomogowo-pożyczkowych.
- Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe na podstawie przepisów prawa, a także te, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
- Administrator przetwarza dane osobowe:
- do upływu 10 lat od dnia ustania członkostwa;
- do upływu 5 lat od dnia wypłaty wkładu członkowskiego;
- do upływu 5 lat od dnia spłaty poręczanej pożyczki.
- Na zasadach określonych w RODO, członkowie KZP mają prawo do: żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych osobowych i uzyskania ich kopii, żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Członek KZP ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania uniemożliwi członkostwo w KZP.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W RAMACH
ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. „RODO”), przyjmuję do wiadomości, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można się skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpoznania wniosku o przyznanie świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jako obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b RODO), wynikający z ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Podanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości rozpoznania załączonego wniosku i przyznania świadczenia.
- Na zasadach określonych w RODO, osobom, których dane przetwarzane są w ramach ZFŚS, przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych i uzyskania ich kopii,
- żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, że dane przetwarzane są z naruszeniem przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Administrator pozyskuje dane osobowe od osób ubiegających się o przyznanie świadczenia z ZFŚS w zakresie obejmującym: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, datę urodzenia, stopień pokrewieństwa/powinowactwa, wysokość dochodu, informacje o zdrowiu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRAKTYKANTÓW
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. „RODO”), przyjmuję do wiadomości, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można się skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach:
- zawarcia i realizacji umowy dotyczącej odbycia praktyki studenckiej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z organizacją i przebiegiem praktyk (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (np. prawne, doradcze) na podstawie stosownych umów.
- Podanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości odbycia praktyki.
- Na zasadach określonych w RODO, praktykantom, przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych i uzyskania ich kopii,
- żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, że dane przetwarzane są z naruszeniem przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH STAŻYSTÓW
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. „RODO”), przyjmuję do wiadomości, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można się skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach:
- zawarcia i realizacji umowy dotyczącej odbycia stażu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z organizacją i przebiegiem stażu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających m. in. z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (np. prawne, doradcze) na podstawie stosownych umów.
- Podanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości odbycia stażu.
- Na zasadach określonych w RODO, stażystom, przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych i uzyskania ich kopii,
- żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, że dane przetwarzane są z naruszeniem przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW SEMINARIÓW NAUKOWYCH
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. „RODO”), przyjmuję do wiadomości, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można się skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach:
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), jakimi są sprawna organizacja seminarium i możliwość nawiązania kontaktu z jego uczestnikami oraz promowanie działalności Instytutu, poprzez publikację transmisji z przebiegu seminarium,
- wykonanie zadania publicznego, polegającego na upowszechnianiu i pomnażaniu osiągnięć Instytutu (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (np. prawne, doradcze) na podstawie stosownych umów. Odbiorcami danych mogą być także osoby oglądające nagrania z seminarium.
- Podanie danych jest w pełni dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w seminarium naukowym.
- Na zasadach określonych w RODO, uczestnikom seminariów naukowych, przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych i uzyskania ich kopii,
- żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), w przypadku uznania, że dane przetwarzane są z naruszeniem przepisów prawa.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Ze względu na fakt, iż nagrania z seminarium mogą być udostępniane w portalu społecznościowym Facebook, informujemy, iż serwery Meta Platforms Ireland mogą znajdować się poza obszarem EOG. W celu zapoznania się ze szczegółami przetwarzania danych osobowych w ww. portali, należy zapoznać się z Polityką Prywatności dostępną na stronie:
https://pl-pl.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=facebook_help_center_ig_data_policy_redirect.
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ Z INSTYTUTEM GEODEZJI I KARTOGRAFII ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Na zasadach określonych w RODO, osobie kontaktującej się z Instytutem za pośrednictwem poczty elektronicznej, przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a skutkiem ich odmowy ich podania może być brak możliwości obsługi Pani/Pana korespondencji.
- Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z ZAWARTĄ UMOWĄ CYWILNOPRAWNĄ
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), a także w związku z naszą współpracą, przedstawiamy następujące informacje związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
- listownie na ww. adres korespondencyjny,
- pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
- za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem niniejszej umowy, będą przetwarzane przez Administratora w celach:
- wykonania niniejszej umowy oraz realizacji obowiązków i praw wiążących się z zawartą umową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających m. in. ustawy z dnia 26 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- utrzymywania kontaktu telefonicznego oraz mailowego w sprawach związanych z zawartą umową, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na utrzymywaniu kontaktu w sprawach związanych z realizacją zawartej umowy,
- dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrony przed nimi, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obronie przysługujących Administratorowi praw.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze i w zakresie ochrony mienia na podstawie stosownych umów, a także podmioty upoważnione do otrzymania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądy, organy państwowe).
- Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania umowy, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych i archiwizacyjnych przewidzianych przepisami prawa.
- Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi realizację celów wskazanych w pkt 3, w tym zawarcie umowy.
- Na zasadach określonych przepisami o ochronie danych osobowych, w związku z zawartą umową mają Państwo prawo:
- dostępu do treści swoich danych,
- żądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.