Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów

Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów

Instytut Geodezji i Kartografii poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów.

Podstawowy zakres obowiązków:

  1. Obsługa administracyjna i księgowa grantów i innych projektów naukowych, badawczych i rozwojowych w zakresie:
    a) rejestracji projektów i ich kosztów w systemie informatycznym Instytutu
    b) przygotowywanie sprawozdań finansowych z projektów oraz współpraca w tym zakresie z instytucjami finansującymi i partnerami
  2. Obsługa innych prac prowadzonych w  IGiK w systemie informatycznym.
  3. Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności IGiK.


Wymagania stawiane kandydatom:

  1. Posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii.
  2. Udokumentowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana w zakresie księgowości i biznesu).
  3. Znajomość obsługi pakietu MS Office.
  4. Umiejętność pracy w zespole.
  5. Dobra  organizacja pracy.
  6. Udokumentowane doświadczenie w pracy w księgowości.
  7. Dużym atutem będzie doświadczenie w zakresie rozliczania finansowego i sprawozdawczości projektów finansowanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej.


Zgłoszenie kandydatów powinno zawierać:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, znajomość języka angielskiego i pracę w księgowości.


Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, sekretariat Instytutu lub na adres sekretariat@igik.edu.pl


Termin składania zgłoszeń upływa dnia 11 września 2015 r.