Instytut Geodezji i Kartografii poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów.
Podstawowy zakres obowiązków:
- Obsługa administracyjna i księgowa grantów i innych projektów naukowych, badawczych i rozwojowych w zakresie:
a) rejestracji projektów i ich kosztów w systemie informatycznym Instytutu
b) przygotowywanie sprawozdań finansowych z projektów oraz współpraca w tym zakresie z instytucjami finansującymi i partnerami - Obsługa innych prac prowadzonych w IGiK w systemie informatycznym.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności IGiK.
Wymagania stawiane kandydatom:
- Posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii.
- Udokumentowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana w zakresie księgowości i biznesu).
- Znajomość obsługi pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Udokumentowane doświadczenie w pracy w księgowości.
- Dużym atutem będzie doświadczenie w zakresie rozliczania finansowego i sprawozdawczości projektów finansowanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej.
Zgłoszenie kandydatów powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, znajomość języka angielskiego i pracę w księgowości.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, sekretariat Instytutu lub na adres sekretariat@igik.edu.pl
Termin składania zgłoszeń upływa dnia 11 września 2015 r.