Działając na podstawie art. 43 ust. 7 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (j.t. Dz.U.2015.1095) oraz § 11 pkt. 2 Statutu Instytutu Geodezji i Kartografii, Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w Centrum Teledetekcji Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.
Wymagania stawiane kandydatom:
1. Posiadanie tytułu zawodowego magistra w dziedzinie Nauk o Ziemi.
2. Co najmniej pięcioletni okres pracy na stanowisku inżynieryjno-technicznym w instytucie naukowym.
3. Udział w projektach Europejskiej Agencji Kosmicznej o tematyce związanej z produkcją rolną i środowiskiem.
4. Znajomość metod przetwarzania zdjęć satelitarnych wykonywanych w zakresie optycznym.
5. Autorstwo lub współautorstwo artykułów naukowych w czasopismach krajowych lub zagranicznych.
6. Wiedza na temat zasad finansowania projektów badawczych i badawczo-aplikacyjnych ze środków krajowych i zagranicznych.
7. Wiedza i umiejętności z zakresu przygotowania wniosków do konkursów krajowych i międzynarodowych.
8. Udokumentowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
1. Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii.
2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U.2014.1182 z poźn. zm.).
3. Życiorys i list motywacyjny.
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka.
6. Wykaz publikacji.
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, sekretariat Instytutu w godzinach 7.30 – 15.30.
Termin składania zgłoszeń upływa dnia 11 stycznia 2016 r.