Dział Koordynacji Projektów - asystent
Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko asystenta/tki w Dziale Koordynacji Projektów.
Główny zakres obowiązków obejmuje:
- Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
- prowadzenie rejestru umów,
- przygotowywanie i wystawianie faktur;
- Rejestracja dokumentów w systemie informatycznym
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
- Uzupełnianie danych w systemie POLON
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne
- mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat lub część etatu),
- miła i życzliwa atmosfera pracy
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, dofinansowanie do wypoczynku),
- pakiet startowy
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Termin składania ofert do dnia 26.03.2024 r
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: igik@igik.edu.pl
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: igik@igik.edu.pl (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów - asystent).
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfertinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO