Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko asystenta/tki w Dziale Koordynacji Projektów.

Dodano: 30 listopada 2023

Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko asystenta/tki w Dziale Koordynacji Projektów.

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  1. Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
  • prowadzenie rejestru umów,
  • przygotowywanie i wystawianie faktur;
  1. Rejestracja  dokumentów w systemie informatycznym
  2. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
  3. Uzupełnianie danych w systemie POLON

Wymagania:

  1. znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  2. znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel
  3. mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne
  4. mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.

Cechy osobowościowe:

  1. umiejętność analitycznego myślenia
  2. komunikatywność,
  3. umiejętność organizowania pracy własnej,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,

Oferujemy:

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat lub część etatu),
  2. miła i życzliwa atmosfera pracy
  3. atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, dofinansowanie do wypoczynku),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  1. CV i list motywacyjny,
  2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Termin składania ofert do dnia  11.12.2023 roku. Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: igik@igik.edu.pl

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: igik@igik.edu.pl (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfertinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO