Instytut Geodezji i Kartografii zatrudni na stanowisko: Samodzielnej księgowej

Dodano: 21 lipca 2025

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  • Bieżące księgowania dokumentów księgowych
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych (w tym. JPK VAT) oraz sprawozdań i raportów na rzecz firmy i instytucji zewnętrznych
  • Aktywny udział w naliczaniu listy płac i składek do ZUS
  • Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i różnic kursowych
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, banki) oraz biegłymi rewidentami
  • Współpraca z główną księgową
  • Wdrażanie systemów, automatyzacji i usprawnień

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
  • Min. 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowisku samodzielnego księgowego
  • Doświadczenie na stanowisku główna księgowa, zastępca głównej księgowej
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości oraz bieżących przepisów prawa podatkowego (m.in. CIT, VAT, PCC)
  • Mile widziana znajomość systemów ERP- Enova
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
  • Wysoki poziom zaangażowania, samodzielność, skrupulatność

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy (w okresie późniejszym możliwe zatrudnianie na umowę na etat),
  • niezbędne narzędzia pracy
  • miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.

Termin składania ofert do dnia 15.08.2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: igik@igik.edu.pl

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: igik@igik.edu.pl (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfertinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO