Konkurs na stanowisko naukowe w Centrum Teledetekcji
Wymagania:
- posiadanie tytułu zawodowego magistra lub magistra inżyniera lub stopień doktora/doktora habilitowanego w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub nauk inżynieryjno-technicznych;
- przynajmniej 4-letni staż pracy;
- wiedza z zakresu teledetekcji satelitarnej,
- przetwarzanie danych satelitarnych; znajomość systemu GIS
- znajomość statystyki
- udokumentowany udział w minimum dwóch projektach o charakterze naukowym
- autorstwo/współautorstwo minimum dwóch publikacji o charakterze naukowym
- motywacja do szybkiego uczenia się i poszerzania kompetencji
- przedstawienie propozycji projektu badawczo-rozwojowego
- przedstawienie pomysłu na pracę doktorską (dla magistra) i chęć realizacji w przyszłości doktoratu
- komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność składania projektów
- atutem będzie certyfikat z metodyki zarządzania projektami np. PRINCE2 Foundation.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zatrudnienie na pełny etat,
- elastyczny czas pracy – możliwość pracy hybrydowej,
- miła i życzliwa atmosfera pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- rozwój zawodowy i naukowy przez udział w seminariach, konferencjach i szkoleniach,
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych i pakietu medycznego, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- życiorys naukowy obejmujący spis publikacji oraz informację o przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny zawierający plan rozwoju naukowego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania zgłoszeń upływa dnia 10.09.2024 r.
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: igik@igik.edu.pl
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: igik@igik.edu.pl (z dopiskiem:stanowisko naukowe w Centrum Teledetekcji)
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
listownie na ww. adres korespondencyjny,pod nr tel.: +48 22 329 19 00,za pośrednictwem adresu e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do:
dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.