Koordynator/Doradca ds. promocji, upowszechniania osiągnięć naukowych oraz transferu technologii
Koordynator/Doradca ds. promocji, upowszechniania osiągnięć naukowych oraz transferu technologii
Osoba na tym stanowisku:
- Współpraca z przedstawicielstwami Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwami i innymi instytucjami w zakresie realizacji polityki informacyjno-promocyjnej Instytutu,
- poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie upowszechniania wyników projektów realizowanych w Instytucie,
- Kontrolowanie prowadzonych działań zgodnie z przeznaczonym na dane wydarzenie budżetem a także z wewnętrznymi procedurami firmy, oraz w zgodności z prawem zamówień publicznych,
- współudział w opracowaniu i realizacji strategii upowszechniania rezultatów projektów Instytutu w tym kreowania nowych rozwiązań, promowanie metod i technik upowszechniania oraz systematyzacja źródeł informacji służących upowszechnianiu rezultatów,
- organizacja wydarzeń promocyjno-upowszechniających,
- wsparcie kadry badawczej w zakresie opracowywania strategii ochrony własności intelektualnej i ich komercjalizacji,
- identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego,
- negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług,
- inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie i udział w wystawach i targach branżowych, poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych nabyciem praw lub licencjonowaniem własności intelektualnej Instytutu i budowanie z klientami trwałych relacji biznesowych,
- przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej,
- pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowe,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe techniczne dr hab. lub profesor
- Doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość zasad funkcjonowania organów unijnych
- Myślenie analityczne
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, zarządzanie ludźmi, umiejętność
- podejmowania decyzji
- Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Gotowość do licznych podróży służbowych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
- elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
- praca w systemie hybrydowym trzy dni stacjonarnie / dwa zdalnie
- dodatek za wysługę lat zgodny z regulaminem wynagrodzeń,
- przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
- dodatkowe finansowe wsparcie świąteczne,
- atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
1. weryfikacja formalna ofert kandydatów - etap obligatoryjny,
2. rozmowa kwalifikacyjna – etap obligatoryjny.
W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru.
W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: próbki pracy, sprawdzian wiedzy/ umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, sprawdzian znajomości języka obcego, itp.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
- pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin składania ofert do dnia 26.01.2024 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: igik@igik.edu.pl
Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: igik@igik.edu.pl (z dopiskiem: nabór do Koordynator/Doradca ds. promocji, upowszechniania osiągnięć naukowych oraz transferu technologii).
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfertinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO