Koordynator/Doradca ds. promocji, upowszechniania osiągnięć naukowych oraz transferu technologii

Dodano: 17 stycznia 2024

Koordynator/Doradca ds. promocji, upowszechniania osiągnięć naukowych oraz transferu technologii

Osoba na tym stanowisku:

  • Współpraca z przedstawicielstwami Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwami i  innymi instytucjami w zakresie realizacji polityki informacyjno-promocyjnej Instytutu,
  • poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie upowszechniania wyników projektów realizowanych w Instytucie,
  • Kontrolowanie prowadzonych działań zgodnie z przeznaczonym na dane wydarzenie budżetem a także  z wewnętrznymi procedurami firmy, oraz w zgodności z prawem zamówień publicznych,
  • współudział w opracowaniu i realizacji strategii upowszechniania rezultatów projektów Instytutu w tym kreowania nowych rozwiązań, promowanie metod i technik upowszechniania oraz systematyzacja źródeł informacji służących upowszechnianiu rezultatów,
  • organizacja wydarzeń promocyjno-upowszechniających,
  • wsparcie kadry badawczej w zakresie opracowywania strategii ochrony własności intelektualnej i ich komercjalizacji,
  • identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych celem dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia społeczno-gospodarczego,
  • negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów w zakresie współpracy, sprzedaży, licencji, zachowania poufności, wykonywania usług,
  • inicjowanie oraz wzmacnianie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym, w tym poszukiwanie i udział w wystawach i targach branżowych, poszukiwanie podmiotów zainteresowanych wdrożeniem wyników działalności naukowej poprzez promocję oferty technologicznej oraz aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych nabyciem praw lub licencjonowaniem własności intelektualnej Instytutu i budowanie z klientami trwałych relacji biznesowych,
  • przygotowanie projektów komercjalizacji wyników działalności naukowej, zawierających w szczególności analizę potencjału rynkowego rozwiązań oraz analizę gotowości wdrożeniowej,
  • pełnienie roli pośrednika działającego w określonych obszarach wiedzy, odpowiedzialnego za nawiązanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem społeczno-gospodarczym z nakierowaniem na skuteczną komercjalizację wyników działalności naukowe,

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe techniczne dr hab. lub profesor
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość zasad funkcjonowania organów unijnych
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, zarządzanie ludźmi, umiejętność
  • podejmowania decyzji
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Gotowość do licznych podróży służbowych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy

  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • praca w systemie hybrydowym trzy dni stacjonarnie / dwa zdalnie
  • dodatek za wysługę lat zgodny z regulaminem wynagrodzeń,
  • przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
  • dodatkowe finansowe wsparcie świąteczne,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. weryfikacja formalna ofert kandydatów - etap obligatoryjny,

2. rozmowa kwalifikacyjna – etap obligatoryjny.

W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru.
W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: próbki pracy, sprawdzian wiedzy/ umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, sprawdzian znajomości języka obcego, itp.

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
  • pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin składania ofert do dnia 26.01.2024 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: igik@igik.edu.pl

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: igik@igik.edu.pl (z dopiskiem: nabór do Koordynator/Doradca ds. promocji, upowszechniania osiągnięć naukowych oraz transferu technologii).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfertinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO