Nabór na stanowisko kierownika Ośrodka Informacji Naukowej, Technicznej i Ekonomicznej

Dodano: 09 października 2023

Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko kierownika Ośrodka Informacji Naukowej, Technicznej i Ekonomicznej Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  • tworzenie i prowadzenie Biblioteki Cyfrowej,
  • opieka nad zbiorami Biblioteki Branżowej (tradycyjnej),
  • pełnienie roli Importera Publikacji,
  • pomoc w prowadzeniu Archiwum Instytutu.

Wymagania kwalifikacyjne stawiane kandydatom:

  • posiadanie wykształcenia wyższego (z zakresu informacji naukowej i studiów bibliologicznych lub absolutorium na ww. kierunku studiów - pożądane),
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegła znajomość obsługi systemu MS Windows i pakietu MS Office,
  • biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych (w tym skanerów),
  • doświadczenie zawodowe na takim lub podobnym stanowisku,
  • umiejętności organizacyjne i interpersonalne.

Cechy osobowościowe:

  • komunikatywność,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  • wysoki poziom kultury osobistej.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą).

Zgłoszenie kandydatów powinno zawierać:

  • CV i list motywacyjny,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość język angielskiego.

Miejsce składania dokumentów:

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres mailowy: biblioteka@igik.edu.pl (z dopiskiem nabór na kierownika OINTE).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Termin składania zgłoszeń upływa dnia 8 grudnia 2023 r.

W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)".

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: igik@igik.edu.pl.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod@perfertinfo.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO