ZAPYTANIE OFERTOWE dostawa kompletnego serwera z funkcją macierzy dyskowej
Informacja dla wykonawców plik .pdf
ZMIANA ZAPYTANIA OFERTOWEGO plik .pdf
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
- Zamawiający:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Z. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP: 5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez:
dr inż. Roberta Wł. Bauera – Dyrektora
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego serwera z funkcją macierzy dyskowej o następujących parametrach
- obudowa Supermicro CSE-826BE1C4-R1K23LPB 2U 1200W Redundant Hot-Swap 12xHDD SATA/SAS
- płyta główna Supermicro AMD H11DSI-NT 2x CPU Storage Bridge Bay SATA only NVMe 10GBase-T
- dwa procesory AMD EPYC 24C/48T 7401 2.0G 64M
- szesnaście kości RAM Crucial RDIMM 16GB DDR4 2666MT/S lub analogicznych kompatybilnych z płytą AMD H11DSI-NT
- sześć dysków HDD Western Digital Red Pro 8 TB wraz z kablami SATA-3
- 1 dysk SSD Samsung 970 Evo 1TB M.2 (MZ-V7E1T0BW)
- 1 dysk SSD NVMe z interfejsem M.2 o pojemności 512 GB (producent SAMSUNG albo PLEXTOR albo ADATA)
- dwie szyny RACK kompatybilne z obudową Supermicro CSE-826BE1C4-R1K23LPB 2U
- Kody wspólnego słownika zamówień (CPV):
30200000-1 Urządzenia komputerowe
- Termin wykonania zamówienia:
Dostawa zamówienia wskazanego w punkcie 2. powyżej powinna być zakończona w terminie nie późniejszym niż 2019-07-01.
- Termin związania ofertą:
Termin ważności oferty: 30 dni od dnia upłynięcia terminu składania ofert.
- Inne istotne warunki zamówienia:
Dostarczony sprzęt musi być objęty co najmniej rocznym okresem gwarancyjnym. Koszty transportu sprzętu ponosi Oferent.
- Opis sposobu przygotowywania ofert:
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczęcią firmową (jeśli podmiot posiada pieczęć),
- zawierać datę sporządzenia,
- zawierać adres Oferenta, NIP Oferenta (lub równoważny nr obowiązujący w kraju, w którym podmiot jest zarejestrowany),
- zawierać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, telefon i adres e-mail, osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
- być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania oferenta,
- zawierać okres ważności oferty,
- zawierać całkowitą cenę netto i brutto oraz cenę netto i brutto poszczególnych przedmiotów określonych w punkcie 2. Opis przedmiotu zamówienia (jako załącznik do oferty).
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferta powinna zostać dostarczona w formie elektronicznej w postaci skanu na adres: oferty@igik.edu.pl.
- Termin składania ofert upływa 13.05.2019 r. o godz. 10.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego wyznaczając nowy termin składania ofert nie krótszy niż 7 dni. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. W takim przypadku każdy z oferentów będzie miał prawo do zmiany już złożonej oferty i zostanie o tym fakcie poinformowany. Nie dotyczy to nieistotnych korekt w treści zapytania ofertowego.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty Wykonawcy.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
- Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:
Cena - waga: 100 %
Oceniana będzie łączna cena brutto w PLN wszystkich elementów zapytania określonych w punkcie 2. W ofercie należy wskazać ceny poszczególnych przedmiotów zapytania oraz cenę łączną.
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy dotyczącej realizacji zamówienia:
- Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
- Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Maksymalny wymiar i zakres kar umownych:
- Wykonawca zobowiąże się do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
- w wysokości 1 % wartości wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia w dostawie kompletnego przedmiotu umowy, w stosunku do terminu określonego w umowie,
- w wysokości 50% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności leżących po stronie Wykonawcy
- Zamawiający ma prawo żądania odszkodowania w zakresie przekraczającym zastrzeżone powyżej kary umowne.
- Jednorazowa płatność po dostarczeniu przedmiotu umowy.
- Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Jan Musiał
telefon: +48 22 329-19-84
adres mailowy: jan.musial@igik.edu.pl
adres strony internetowej Zamawiającego: www.igik.edu.pl