Zapytanie ofertowe dot. kamery termowizyjnej, kamery wielospektralnej oraz zestawu filtrów
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późń. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
1. Zamawiający: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP: 5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez: dr inż. Roberta Wł. Bauera – Dyrektora
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- kamery termowizyjnej o rozdzielczości nie mniejszej niż 640x512 px – 1 sztuka,
- kamery wielospektralnej, z możliwością rejestracji jednocześnie pięciu pasm w zakresie 440-980um – 1 sztuka,
-
zestaw filtrów (środek/szerokość pasma):
- 530nm +-max 20nm – 1 sztuka,
- 600nm +-max 20nm – 1 sztuka,
- 705nm +-max 10nm – 1 sztuka,
- 780nm +-max 10nm – 1 sztuka,
- 842nm +-max 100nm – 1 sztuka.
3. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV):
38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4. Termin wykonania zamówienia:
Dostawa zamówienia wskazanego w punkcie 2. powyżej powinna być zakończona w terminie nie późniejszym niż 30 listopada 2017.
5. Termin związania ofertą:
Termin ważności oferty: 30 dni od dnia upłynięcia terminu składania ofert.
6. Inne istotne warunki zamówienia:
Minimalne parametry techniczne – kamera termowizyjna:
- rozdzielczość nie mniej niż 640x512px,
- możliwość podłączenia zewnętrznego wyzwalacza sprzętowego,
- zintegrowany obiektyw 9mm,
- waga nie więcej niż 115 gr.
Minimalne parametry techniczne – kamery wielospektralnej:
-
zestaw filtrów (środek/szerokość pasma):
- 530nm +-max 20nm – 1 sztuka,
- 600nm +-max 20nm – 1 sztuka,
- 705nm +-max 10nm – 1 sztuka,
- 780nm +-max 10nm – 1 sztuka,
- 842nm +-max 100nm – 1 sztuka.
- interfejs Ethernet,
- waga: maksymalnie 200g,
- zakres pola widzenia: minimum 40 stopni,
- wymiary nie większe niż 12,5x7,0x5,0mm (dł/szer/wys).
7. Opis sposobu przygotowywania ofert
- Oferta powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 zapytania.
-
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczęcią firmową (jeśli podmiot posiada pieczęć),
- zawierać datę sporządzenia,
- zawierać adres Oferenta, NIP Oferenta (lub równoważny nr obowiązujący w kraju, w którym podmiot jest zarejestrowany),
- zawierać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, telefon i adres e-mail, osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
- być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania oferenta,
- zawierać okres ważności oferty,
- odnosić się do przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 6 w sposób umożliwiający ocenę oferty.
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferta powinna zostać dostarczona w formie elektronicznej w postaci skanu na adres: oferty@igik.edu.pl.
- Termin składania ofert upływa 23.11.2017 r. (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego wyznaczając nowy termin składania ofert nie krótszy niż 7 dni. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. W takim przypadku każdy z oferentów będzie miał prawo do zmiany już złożonej oferty i zostanie o tym fakcie poinformowany. Nie dotyczy to nieistotnych korekt w treści zapytania ofertowego.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty Wykonawcy.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
9. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:
-
Cena - waga: 65 %
Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(Cmin/Cn) x 50 pkt x 65%
Cmin – najniższa cena całkowita brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cn – cena całkowita brutto ofert nr „n”
Oceniana będzie łączna cena brutto w PLN wszystkich przedmiotów zapytania określonych w punkcie II. W ofercie należy wskazać ceny poszczególnych przedmiotów zapytania oraz cenę łączną. -
Czas dostawy - waga: 25 %
Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(Tmin/Tn) x 50 pkt x 25%
Tmin – najkrótszy czas dostawy zaproponowanych przez oferentów
Tn – czas dostawy ofert nr „n” -
Okres gwarancji - waga: 10 %
Liczba punktów w kryterium „doświadczenie” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(Gn /Gmax) x 50 pkt x 10%
Gmax – najdłuższy okres gwarancji zaproponowanych przez oferentów
Gn – okres gwarancji ofert nr „n”
Oferty, spełniające wszystkie wymogi przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym, zostaną uszeregowane od najmniej korzystnej do najbardziej korzystnej w ramach kryteriów oceny ofert. W postępowaniu ofertowym zwycięży oferent, który zdobędzie najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczna punktów – 50 punktów.
10. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy dotyczącej realizacji zamówienia:
- Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
- Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Maksymalny wymiar i zakres kar umownych:
-
Wykonawca zobowiąże się do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
- w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia w dostawie kompletnego przedmiotu umowy, w stosunku do terminu określonego w umowie,
- w wysokości 60% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
- w wysokości 2% wartości wynagrodzenia umownego brutto, z tytułu niekompletności zamówienia, za każdy dzień do czasu kompletnego wykonania zamówienia.
- Zamawiający ma prawo żądania odszkodowania w zakresie przekraczającym zastrzeżone powyżej kary umowne.
-
Wykonawca zobowiąże się do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych:
- Płatność za poszczególne etapy prac zgodnie z harmonogramem ustalonym w umowie.
11. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Martyna Gatkowska
telefon: +48 22 329 19 75
adres mailowy: martyna.gatkowska@igik.edu.pl
adres strony internetowej Zamawiającego: www. igik.edu.pl
12. Załączniki